Kaarsje branden

Digitaal kaarsje branden op deze website

Op deze webpagina kunt u digitaal een kaarsje branden met een bijhorende intentie. Dit kan zijn voor een dierbare overledene, iemand die ernstig ziek is of voor een intentie dat u ter harte gaat. Bij God mogen wij al onze noden en vragen neerleggen..... Het kaarsje en de intentie blijft minimaal 9 dagen zichtbaar. U kunt een digitaal kaarsje branden door het formulier in te vullen. Vul uw naam en emailadres in. Bij het bericht vult u uw intentie in welke u bij het kaarsje geplaatst wenst te hebben. Het duurt ongeveer 1 dag voordat het digitaal kaarsje brandt. Vanwege privacy redenen zal de naam niet vanzelf gepubliceerd worden. Indien u graag uw naam wel graag erbij vermeldt wilt hebben kunt u dit aangeven in het bericht.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om één of meerdere kaarsjes te ontsteken zonder dat bijbehorende intentie vermeld wordt. Typ dan in het bericht enkel hoeveel digitale kaarsjes u aangemaakt wenst te hebben. Deze kaarsjes branden ook negen dagen.

Het branden van een digitaal kaarsje is gratis. Wilt u toch een vrijwillige bijdrage overmaken? Dan kunt u dit doen naar NL37INGB0001035314 t.n.v. Parochie H.Hart Sittard.

Kaarsje branden in onze parochiekerk

U heeft uiteraard  ook de mogelijkheid om in onze parochiekerk 'fysiek' een kaarsje te ontsteken. Dit kunt u voor- of na een H. Mis. Klik hier voor een overzicht van de mistijden. Ook heeft u de gelegenheid om 'fysiek' een kaarsje te ontsteken in onze parochiekerk tijdens de openingstijden van ons parochiecentrum. Klik hier voor de openingstijden van het parochiecentrum.

Indien u niet in de gelegenheid bent om zelf 'fysiek' in onze parochiekerk een kaars te ontsteken, en u wenst dat wij dit voor u doen? Stuurt u dan een email naar: parochieoverhoven@gmail.com

Kaars Prijs
Offerkaars € 0,60