Kerstgroepen

In onze parochie is een werkgroep actief die jaarlijks twee mooie kerststallen bouwt in onze parochiekerk (bij het priesterkoor en  in de doopkapel). De vrijwilligers van de werkgroep zijn zeer creatief en ieder jaar ziet de kerststal er weer zeer mooi verzorgd uit. Onze parochiegemeenschap bezit twee fraaie kerstgroepen. Onderstaande ziet u de foto's.

Onze parochie heeft ook een verzameling van kleine kerststalletjes die jaarlijks tentoongesteld worden in onze parochiekerk.

Ieder jaar in de kersttijd zijn de grote kerststallen en de kleine kerststalletjes te bezichtigen op eerste- en tweede kerstdag en na afspraak met het parochiecentrum. Ook komen ieder jaar de kinderen van de basisschool de kerststallen bekijken.

Kerstgroep 1

Kerstgroep 2